Wikia

Untitleds

Je kan niet traden of assistance vragen aan een Jagex Mod.

J-Mod Command

Jagex Mods kunnen naar eender welke plaats teleporteren d.m.v. een command te typen.

20608979a4892524403sEen Jagex Moderator, ook bekend als Jagex Mod of J Mod, is een Jagex werknemer. Ze bestaan er om bugs te controleren, nakijken of te herstellen. Ze schrijven ook op de voorpagina en lezen de Forum voorstellen in het spel. Ze hebben de kracht om bijna alles te doen wat ze willen (bijvoorbeeld eigen levels aanpassen, overal gaan en staan, etc...), ze kunnen je zelfs Bannen of muten. Je kan ze niet aanvallen in het spel.

Al hun voornamen beginnen met Mod, gevolgd door de naam. Bijvoorbeeld: Mod John

Een Jagex Moderator is een officiële Jagex Werknemer, dat wilt zeggen dat hij de regels als beste kent en ook geen misbruik van zijn functie mag maken. Ze zullen NOOIT je wachtwoord vragen, als ze een regel overtreden, dan heb jij ook het recht om te reporten. Het is zeldzaam dat je Jagex Mod in het spel kan zien.

Jagex Mods hebben een JagexModCrown gouden kroontje voor hun Username, dat kroontje kan niet weggehaald of verwijderd worden. Je kan hun kroontje ook zelfs zien op het Forum.

Als er een speler zegt dat hij een Jagex Moderator is, maar geen gouden kroontje heeft, dan moet je hem onmiddelijk reporten voor Jagex Impersonation.

Deze Mods kunnen zichzelf onzichtbaar maken voor spelers, ze kunnen bijna alles.

Hoe word ik een Jagex Moderator? Edit

Om een Jagex Moderator te worden, moet je in het Verenigd Koninkrijk wonen en minstens 18 jaar oud zijn, je moet ook soliciteren en werknemer zijn.